Политика за доставка и връщане

Уважаеми клиенти,

След като сте направили поръчка, ще получите е-mail за потвърждение на поръчката. При проблем с Вашите координати или наличността на някой от поръчаните продукти, можете да очаквате обаждане от нас. След като се свържем с Вас, винаги можете да добавите продукти или да замените някои от тях.

I. Начин на плащане на вашата поръчка.

Наложен платеж с куриерска фирма Speedy или Eконт

Плащане с кредитна/дебитна карта, Speedy или Eконт

Банков паричен превод към сметка BG27STSA93000024637313, при банка DSK, Speedy или Eконт

1. При финализиране на поръчката си, изберете и попълнете:

Метода на плащане.

Адреса на получване – до личен адрес или до офис на Speedy, Еконт в съответното населено място

2. Ние знаем, че все още наложеният платеж е най-предпочитаният начин на плащане, затова уточняваме за Вас следното:

Стоките поръчани от нашия електронен магазин, се доставят от куриерска фирма до адреса, указан при поръчката.

Цената на доставката не е включена в цената на стоките.

Цената на доставка с куриерска фирма Speedy и с куриерска фирма Еконт се калкулира в кошницата в края на поръчката. Като стойността на доставка варира спрямо стойността на избрания продукт.

 II. Срок за изпълнение на поръчката.

1. Доставки на територията на България:

За поръчки направени до 16:30 ч. – на следващия работен ден.

За поръчки направени след 16:30 ч., в почивни дни или празници до 2 (два) работни дни.

За населени места с график – вижте графика на куриерска фирма Speedy

Продуктите се заплащат при доставянето им на посочения адрес с наложен платеж.

При плащане с банков превод, стоките се изпращат след получаване на сумата по сметка на Либела консулт ЕООД, която ще получите допълнително по email.

За повече информация за условията за доставка извън България в държави членки на Европейския съюз, моля свържете се на контактния телефон +359893 903 703 или на имейл sales@greenlinemobile.bg

III. Връщане и замяна на продукти.

1. Можете да върнете закупените от нас продукти безплатно, без причина за връщане в рамките на 14 дни от датата на закупуването при следните условия: 

Продуктите да са в оригиналната си опаковка.

Да няма следи от употреба, зацапване, нарушен търговски външен вид или друга нарушена цялост на опаковката на продукта или продуктите.

Да включите оригиналната фактура или поръчка, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ – фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание).

При покупка на продукти с марка Apple, търговската опаковка на продукта не може да се разпечатва. В случай на разпечатване и активиране на продукт с марка Apple, Доставчикът ще е в правото си да откаже да приеме отказа от договор.

Потребителят не може да използва стоки, които е получил, преди да реши да се откаже от покупката. Правото на отказ съществува, за да позволи на потребителя да разгледа продукта по същия начин както във физически магазин, а не за да го използва безплатно в продължение на 14 дни. В случай на нарушен търговски вид и опаковка на стоката, Доставчикът има право по своя преценка да откаже да приеме отказ от договора или да начисли на Потребителя разходи за възстановяване на стоката в търговски вид.

Да ни уведомите с имейл или телефонно обаждане за намерението Ви.

2. Можете да замените продуктите с други или да възстановим стойността им, ако не желаете замяна. Възстановяваме стойността на продуктите, без стойността на доставката. Всички суми, платени при доставка или на място, възстановяваме само по банков път на Ваша лична сметка в срок до 14 дни от датата, на която сте ни уведомили за Вашия отказ от поръчка. 

Адрес за връщане на продукти: Магазин Greenline , гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк “ 73

Разгледайте всички продукти предлагани от greenlinemobile.bg